Neden Android İsletim Sistemini Kullanmalıyım ?

| 8 Mart 2014 Cumartesi Unknown 0 yorum
Neden Android İsletim Sistemini Kullanmalıyım ?
Android linux isletim sisteminden esas alınmıs Google sirketi tarafından 2009 yılında üretilmis acık kaynaklı bir isletim sistemidir. Android isletim sistemi günümüzde telefon, tablet ve cesitli cihazlarda kullanılmaktadır. Android isletim sisteminin basta en iyi özelliklerinden bahsedelim ;
Bağımsız Olması :  Android isletim sistemleri acık kaynaklı (open-source) bir isletim sistemi olduğundan herkes tarafından gelistirilebilir. Büyük kullanıcı kitlesine sahip olması bu gelistirmeleri sağlıyor.Ülkemizde Android yazılım gelistirme eğitimleri cesitli kaynaklarda mevcuttur. Son iki yıldır bu konuda bir cok kitap yayınlanmaktadır.
Bir cok secenek olması :  Android isletim sistemi bir cok cihazda mevcut olduğu icin  , bu sistemi kullanmak icin bir cok secenek vardır.Telefon ve tablette kullanmak dısında günümüzde Android isletim sistemini televizyonlarda bile kullanabilirsiniz.
Büyük kullanıcı kitlesi :  Son yıllarda akıllı telefon meraklılığı sürekli artmakta ve tüketiciler genelde cazip fiyatı nedeniyle Android isletim sistemli cihazları tercih etmekte. Suanda 100 TL’ye bile Android isletim sistemli cihaz almak mümkündür. Büyük kullanıcı kitlesine sahip olduğundan kullanıcılar sistemde bir sorun yasadığında direk üretici ile iletisime gecmeden teknoloji topluluklarından bile destek alarak sorununu düzeltebilir. Büyük kullanıcı kitlesine sahip olduğundan aynı zamanda herkes tarafından gelistirildiğinden  uygulama zenginliği de vardır. Kullanıcılar bu nedenle binlerce uygulamayı Google Play marketinden ücretli ve ücretsiz olmak üzere ayrılan uygulamaları satın alabilir ve indirebilir.
Üretici Firma : Android isletim sisteminin üreticisi dünyanın en büyük ikinci teknoloji sirketi olan Google olduğundan kullanıcılar süphesiz olarak Android isletimini kullanabilir.

0 yorum: